5 Weird Tips to Ace CSE! :D

First, I would like to express my sincerest appreciation to the Lord for answering this prayer of mine. I don’t know if what’s His plan for me, I’m just soo clueless kun anhon ko ini nga illegibility. Lol. But I know, ky tungod gn grant nya ini, my plano gd sya. To God be all the Glory!!!

Here’s the proof : 😀

Image

So for some advices based on my experience before, during and after the CS Examination:

Una, biskan trip mo lang mag kuha (ky tungod na hagadan ka lang), i-realize mo gd kun hugot sa tagipusoon mo mag take sang exam ky mahal bala ang bayad. Gusto mo gd bala maka pasar? Pwes, pamati bati kana sa mga nakakuha na, for some Exam Spoilers. Makahatag na sila sang tips kun diin ikaw ayon ma-tutok tuon. As for me, I regretted the time nga nagbakal ko sang reviewer – naglingin lang ulo ko, gamay man lang dayon ang nagwa.

Ika duha, indi gd magsulay sa ulan week before the exam. Nag masakit ako before sang exam and medyo apektado ang akon pag ready the day na sang CSE. Indi gd maka bulig ang pagsulay2 kag pagpulaw2 samtang ga ready ka. hehe.

Ika tatlo, Magkaon gd sang manamit nga pag kaon kag mag vitamins gd before the exam. Mka bulig na kuha sang pressure sa imo samtang ga salimuan kaw panumdum sang mgwa.

Ika apat, mag relax gd before the exam and come before 7am sa exam venue. Nalate ako the day na sang exam – kundi ano ang gwa? SALA SALA ang Lola nyo eh. Ang tanan nga pagready ko, nag tabog tanan ky tungod na late ako. Being early could prevent some inconvenience, both sa mindset mo kag sa mga upod mo sa room.

Ika lima kag pina ka importante sa tanan – i-commit mo gd sa Ginoo ang tanan nga mga plano mo.. Biskan ano mo ka ready imo self kun indi para sa imo, indi Niya gd na pag ihatag. Biskan lain matyag mo, na late ka man, ukon gutom ka, kun ihatag nya, maka pasar ka gd na!

I hope nka bulig ko sa imo mga future takers! Congratulations gd sa mga nka pasar and sa wala, don’t worry, my exam pa sa April 2014. Relax and bring all the glory to God.

-WK

Leave a Reply

