Snippets #5: JUSTHOSTUPIDIRTYOUNGIRL!

I was really amazed sa room mate ni sissy! Imagine nga 2 lang sila ni utol sa room, then permi ya gna pa sleep sa bhaws nila ang iya boyfie. Timing lang nga ara ko to gna, kag si sissy man nahuya magrebuke ek ek.. so gn planohan namon nga sawayon kon tni ky ti kalaw-ay nga bayi si utol, gahayang hayang magtulog tapos my stranger tna nga upod sa room, bf pa sang room mate ya..

Ay abaw, grabe gd tana ang negative energy nga ga surround sa place.. Hahahaha. Nagtumpilak tna si utol while gapasaka sa hagdan, to start tni sa plano.. Tapos pag abot sa room, paw, ga labing labing sila iya, as if sila lang duha ang ga occupy sa space.. and natameme iya si Lola Eu Nice! Igo nlg ko ya mag kumod2 sa kilid while sila iya ga ENJOY! Dw mga wala it delikadesa.. Lihog lang ah, Honeymoon lang ang peg? Gna sulit gd nila ang everyday nila..

Okay, back sa nega energy, while galakat sa bhaws, d gd mahukas sa pinsar ko ang sitwasyon ni utol samtang ga sleep sya kuno abi kag ara man na ya laki.. ay, super kalaw ay gd ya.. Boom! Nkabunggo ko ya sa tigulang and nag warasaag iya money worth 100 nga coins sa dalan.. paw, gn hingagaw ko man pamulot eh.. hamakon, wala na ko ya mind ko sa panumdom sang sitwasyon ya..

Why? ngaa sometimes we thought we have that courage to stand against wrong deeds and makita ta nalang aton self nga naga ka tameme, hipos nalg ta.. hay..

Life tuod 😦

 

-WK

Leave a Reply

