Linamada #4

KONVERSEY ‘BOUT SA ILA CRUSH

By: WIRDANGKESO

Sin-o?

Gapangalo

Maputi. Mabuot.

Yellow iya kalo.

Kis a pula man.

Matinlo.

Mataas.

Simple.

Maniwang.

Taga diin?

Automotive Technology.

Third Year.

Taga-CIT.

Gaku-ku?

Upod ya na ya!

Curly hair?

Upod ya man na!

Ay huo!

Ed na iya miga!

Classmate ko na.

Sa physics.

Nami na iya dalargo.

Ga-Tee shirt permi.

Red Tee Shirt.

Maong pants.

Ay see!

Cute na iya bala mata.

Gapa-cute b permi.

Ay abaw!

Gin-kuhit ya ko na!

Aaaah!! Inday.

Sya gd nay a!

Hipos ka lang ha.

I-diskober lang name ya.

Kung mabal an ya,

INDI KO NA SYA CRUSH!

Note:

(——>Flirty lang’ te? Sorry gd kung na uyang imo tion sa pagbasa sini ha.. Bal-an ko ikaw pareho man sa sining mga bayi,CRUSH ang isa sa mga rason kung ngaa ga agwanta sila kabalikbalik diri sa skwelahan. Pasensya gd, nabatian ko lang ni samtang ga tambay ko isa ka balay.)

Leave a Reply

