Linamada #2

By: Wirdangkeso

Midterm Examination.

Isa ka butang sa kabuhi sang isa ka estudyante

Nga kung indi pagkahadlukan,

Midterm ila nanamian.

Gab I bag o sang akon exam,

Ako wala naga sala ukon naga cram.

Ngaa? Kay ako ginatuyo na.

Mga tulun an ko nga isa ka daba,

Adto sa babaw katre, naga hapa.

Ako nagakadulaan gana

Kung akon tulun an, akon makita.

Kay luwas ako ma-stress, ako daw malipong pa.

Ay! Ambot gni kung ngaa.

Oh, Yari na.. ako nagsala sala…

Adlaw sang exam nag kari na.

Ambot nalang kung ano akon i-sabat.

Para ang test paper ko, numero wala sang pal-at.

Samtang ako gasabat sang mga pamangkot..

Akon buot galain, akon unto gapagot..

Ngaa? Ngaa ako nagpatawhay?

Nagtuon tani ‘ko kagab e para wala sang pagmahay.

Basta mag amo sini ang sitwasyon,

Akon ubra, pamasol basol.

Ano abi kay sari kapapansin akon ulunan kag habol.

Lipatan kuno ang tulun an, nga sa kadamuon naga dribble.

Akon gin-binagbinag kun kay sin o sala?

Ngaa akon tulun an akon wala na sapak.

Tungod ayhan sa kadamuon nga ako nadulaan sang gana?

Indi ayhan tungod sa akon di mapunggan nga katamaron.

Para sa imo, ngaa wala ako nakatuon?

Nonsense no? Syempre kay ako di matutum,

Sa akon pag-eskwela, ako ga higya higya.

Kay man. ang kabuhi, masubo kung indi kita mag pakasadya.

Apang lain nga kasadya ang mabatyagan,

Kung kada gwa mo sa room, ikaw may tsansa.

Inang biskan mag tulog ka nalang kay ikaw pasar na.

Indi pareho sa akon, nga wala katuon, kundi ginakulbaan pa.

Balik kita sa tion kung diin tapos nako palagpat

Ngalingin ang ulo, mata nag libat

Tungod sa pag tika tika sa akon ingod nga sabat.

Ano abi kay wala nagtuon kundi daw sapat.

Akon papel,akon gin-rebyu

Sa kinse ka-Identification, pulo lang ang limpyu.

Kinse ka sure nga sabat sa Enumeration nga beynte singko.

Dugangan pa sang beynte ka Problem Solving nga sa ulo gapakuto.

Ako nagtindog, kay ako nakontento…

Sa akon kinse ka sabat nga indi husto.

Hambal ko, tani indi na maliwat ining akon pinalagpat

Para akon isipon, ang mga sure na dapat nga sabat.

Akon papel, akon na gin-piod,

Pakadto kay Ma’am, daw ako na maluhod.

Nga tani papel ko, indi nya anay pagbukadon.

Agud indi makita akon sabat nga daw tsura ni Kedebon.

Pagdaho ko kay Ma’am sang akon papel,

Nakita ko gid ang kalipay sa iya tsura nga indi maeksplayn.

Hamakin mo may nakatapos na sa sulod sang treynta minotos

“Ti, class, hapos no? Kita nyo, si Leving dali natapos.”

Tsk tsk tsk

Ay abaw Ma’am, kung imo na na chekan,

Akon papel sa subong nga exam,

Basi ikaw ma stroke kay wala ina kasiguraduhan

Nga makapasar sa exam ang abi mo Valedictorian.

Ako nag dukoy dukoy pagwa sa pertahan

Dala ang kahuya sa kaugalingon kag kay Ma’am.

Ngaa wala ko gin-ubra ang akon bahin…

Kasimple nga pagtuon kag leksyon intsindihon.

Ma’am, I can’t promise, but I’ll try…

Nga imo ekspektasyon sa akon di mapatay.

Sa pagkakita mo palang sa akon pagtindog

Ako indi na magkurog,

Kay bal an ko, ikaw nalipay gid,

Sa score ko ikaw magabaskog.

Ini ang linamada sang isa ka bayi

Nga naga antos sa isa ka butang sa iya pag study

Apang ang ini nga pag antos, kung iya malampuwasan,

Sigurado sya na ang VALEDICTORIAN sa Exam!

Sariling ubra..

Sariling dayaw..

Sariling kadlaw…

 

 

 

Leave a Reply

